تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
سرخط خبرها

عزم جدی مدیران فوتبالی برای گرفتن تبلیغات محیطی!

  • کد خبر: ۸۶۳۱۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
عزم جدی مدیران فوتبالی برای گرفتن تبلیغات محیطی!
جلسه‌ای مهم بین رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران لیگ برتری برای تبلیغات محیطی انجام خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اینکه در یکی دو هفته گذشته اکثر باشگاه‌های لیگ برتری خواستار این شدند تا تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ برتر که در اختیار سازمان لیگ است به باشگاه‌ها برسد حالا اخبار جالبی در این خصوص به گوش می‌رسد.

 

شنیده شده که پس از جلسات خصوصی رئیس فدراسیون و مدیران سازمان لیگ و برخی مدیران لیگ برتری قرار بر این شد تا در چند روز آینده جلسه عمومی ببین رئیس فدراسیون و مدیران سازمان لیگ با تمام مدیران لیگ برتری برگزار شود تا درباره سرنوشت تبلیغات محیطی تصمیم‌گیری شود.

 

شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است تبلیغات محیطی از فصل آینده کاملا در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد هر چند این احتمال هم وجود دارد که درباره نیم فصل جاری این اتفاق صورت بگیرد تا باشگاه‌ها بتوانند در این مورد به درآمدزایی برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->